Skip to product information
NaN of -Infinity

LILYGO® Shipping to worldwide

T-Deck Plus

T-Deck Plus

Choose the right firmware version for your needs, MIC certified

12 total reviews

Regular price $70.99
Regular price Sale price $70.99
Sale Sold out
Firmware
Frequency
Color

Methods & Delivery Time

  1. Standard Express: 25-30 Days
  2. YunTu Express : 10-20 Days
    (Company name can't be used consignee)
  3. DHL: 10-17 Days
  4. FedEx: 10-17 Days

Please note that all delivery times are estimated for reference only.

Check More Info: Shipping Policy

We only charge you for the cost of the product and shipping, no taxes are included.

Upgraded based on T-Deck, mainly added GPS module, and Built-in 2000 mah battery

【Keyboard letter styles are sent randomly】

Specifications

MCU ESP32-S3FN16R8 Dual-core LX7 microprocessor
Wireless Connectivity 2.4 GHz Wi-Fi & Bluetooth 5 (LE)
Development Arduino, PlatformlO-IDE, Micropython
Flash 16MB
PSRAM 8MB
Battery ADC PIN IO04
Onboard functions  GPS,TF Card,Microphone,Speaker

 2.8 inch ST7789 SPI Interface IPS LCD:

Resolution: 320 x 240 Full viewing angle

 SX1262 LoRa Transceiver 
Transmit power +22dBm
Frequency Optional  433/868/915Mhz

--- LILYGO GitHub Support --- 

 

ℹ️Product Information
Check out our GitHub repository for sample code and more detailed information about this board.

 🧑‍💻Technical support
Visit our GitHub community, post a description of the problem and our engineers will help you directly.


An external antenna connector is reserved on the case, you can connect it by opening the small hole in the case.


Pin Diagram

More

What's In The Box

433Mhz

View full details
  • Who can use

    It's easier to master these development boards with a basic programming knowledge [engineers/ students/ makers, etc..]

  • Accelerated processing

    International orders please make sure your address is in English
    For Hong Kong, Macau and Taiwan orders, please note your personal ID.

  • Got a question

    Click on the bubble in the bottom right corner where some frequently asked questions are answered, or just drop us a line.

Customer Reviews

Based on 12 reviews
42%
(5)
17%
(2)
17%
(2)
0%
(0)
25%
(3)
P
Pete Brake
Good product

Product looks great, nice case, smooth keys and track ball. The issues I have is first they took almost two months to arrive second they arrived with the wrong software installed on them. Communication was very slow. It took multiple emails to finally get tracking

Hi Sir, thanks for the feedback, we checked our communication record again, we received your email on Feb 5th, and Feb 31st asking about the track of the parcel, we replied to you on the same day, and the last time we received your email was on March 1st, since March 1st was a Saturday, we replied to your email on Monday, March 3rd.
Regarding the parcel didn't arrive in time, we are sorry, after checking, it was due to the change of tariff policy between China and the US during that time, which caused a batch of parcels to be processed slowly, we are sorry for that.
Regarding the wrong software installed, could you give us more hints, we didn't see any feedback about “wrong software” in the communication log, we noticed that the product you purchased is T-Deck Plus/ LILYGO Factory Firmware / 915Mhz/ White/ External Antennas, if you have any questions about this, please attach some pictures that can prove the “wrong software” and send them to “orders@lilygo.cc”, we will check again and give you an appropriate solution, thank you for your patience and cooperation.

F
Frank Allen
Never received, says it shipped on Jan 6 - it is now Mar 13 and no sign

I bought this since it looked like a good prebuilt option for this, but unfortunately after YANWEN has dropped it off at the port, it seems like its disappeared. I've heard nothing from Lilygo, and no update.

Hi, thank you for your feedback, we are very sorry, because the US customs will check some packages from China, if the customs do not release the package, the logistics provider of the tailgate can not pick it up, which leads to the parcel stagnation, don't worry, in a while our support team will contact you and give you a reasonable solution, thank you for your patience.

K
Kim Muma

T-Deck Plus

R
Robert Retalia
Great little unit.

Great little unit, but don't have anyone around to play with. Unit works as expected, though. Used basic testing equipment and passed all initial testing. Might have to get another one.

G
Guy Grosjean
Love the T-Deck

the carrier shakes you down after you paid, not ordering again

Hi sir, may I know what problem you are having, we noticed that you placed an order on our website on January 10, 2025, and since this product was not in stock at that time, we shipped it to you on January 16, 2025, and your order was successfully signed for on January 20, 2025, and we carefully searched our after-sales email address, and we didn't receive any letter from you. Please feel free to write to us if you have any questions.